= bubbalog =Дневникът на моето стадо

Гърция – една командировка-пътешествие

Sunday 26.09.2010 19:17 EEST · Публикувано от в = Всичко друго =

Аз най-накрая съм доволен. Не заради самата случка, колкото от цялото това нещо, което се случи накуп за последните няколко дни.

Основната задача на пътуването разбира се беше командировка, но в последствие се превърна в една туристическа обиколка на Гърция. От цялото нещо разбира се най-доволен бях аз. Последно съм напускал границите на родината през далеееечната 1993 година, когато толкова и ми е разбирала главата за какво иде реч, въпреки че посетих много известни и интересни места още тогава. Сега обаче беше съвсем ралично.

Заминахме на пътуването в ранната утрин на неделния ден, 19.09.2010, като целия път до Атина беше като цяло еднообразен и скучен. Границата се оказа че се минава по-бързо, отколкото полицай да ме спре и да провери документите. От там до Атина – магистрала… Скука. Вечерта когато стигнахме Атина започна лудницата. Град огромен, безразборни улици, малко табелки и почити никоя на различен език от гръцки. Търсенето на хотела се превърна в едно истинско приключение, защото шибания GPS откачи и по едно време бодна байрака за добре дошли на средатата на едно кръстовище на 8 километра (както се оказа в последствие) от реалната цел. Както и да е, след около 2 часа издирване и лутане най-накрая намерихме хотела. Какво да кажа, като за 4* хотел беше минал леко по тънка лайсна при оценяването – малки стаи килийки, изглед към задния двор дори и за шефа, банята по-малка от моята в къщи… Лудница…

На другия ден се наложи яко да поработим ако искахме да приключим навреме. това надали ще е интересно на накой, затова няма да разказвам. На третия ден до следобяда приключихме окончателно работа и ранни следобед тръгнахме на такаочакваното пътешествие. Маршрута бе предварително одобрен на общо събрание – Атина-Микена-Епидаврос-Нафплион (преспиване)-Древна Олимпия-Патра-Делфи-Тива и от там заминаваме към вкъщи. Маршрута е доста тежък за 2 дни и както се очаква, не можахме да го минем, въпреки че не е много като километри. Пурвата част я сколасахме, но на втория ден определено претупахме графика, Патра не мойахме сле доста лутане да намерим археологическата част, а за Делфи тотално закъсняхме и мойахме само музея да разгледаме… За Тива да не говорим. По същото това време страстите в Атина и околията доста се разгорещиха и предпочетохме да се спасим колкото може по-скоро за да не останем за неопределено време в Гърция. И добре че сме тръгнали точно навреме. Около 40 минути след като минахме границата по новините чухме, че магистралата Атина-Солун е завардена, а границата е тругна за минаване. Отдъхнахме, че сме изварили късмет и си придължихме към Варна…

Като цяло, много готино, минахме и много други места, но за толкова време трудно може да се разгледа всичко като хората. Но – нищо, поне вече знам къде ще ходим с Раче на меден месец… :)

Ето и разработения снимков материал. Първата част е от една камара снимки, а втората от няколко доста големи панорами. Моля за разбиране, панорамите не са малко като размер и е възможно да се зареждат доста бавно. За сметка на което съм се постарал да за с минимална загуба на информация за този си размер и възможности на сървъра.

*******************************************

Входа на комплекса – Общ изглед от подножието на Акропола

Големия театър – Акропола

Малкия театър – Акропола

Изглед към Атина от входа на хълма

Малък храм

Малък храм и част от Партенона

Партенона

Архиа Олимпиа – Стадиона от входа

Архиа Олимпиа – Стадиона от центъра – 360 градуса

Остави коментар

Писането на кирилица е задължително!
Коментари, които не са на кирилица ще бъдат изтрити без предупреждение.
Всеки коментари съдържащи 1 или повече линка, ще бъдат публикувани след одобрение.